About Me

Naam; Eva
Leeftijd: 14
School: Marecollege
Hobby(s):Sporten, Kletsen, posten.
Mail voor Blog: Informatiewli@gmail.com

dinsdag 29 mei 2012

Swimwear

Hi Lezers!

De afgelopen weken was het goed weer, jammer dat het nu niet meer al te best is! Maarrr, over een week of twee, drie (ben ik jarig) is het weer goed weer en is het tijd om een frisse duik te nemen. (Kijk ook bij mijn vorige stukje over de warmte). De vraag luidt nu, wat moet ik voor zwemkleding aan?

Deze is van www.wehkamp.nl en kost  34.95
Het badpak
Jaaa! het badpak is weer in! En dan heb ik het niet over de speedo badpakken, maar over dit leuke badpak --->
Koop op wehkamp.nl of Zalando.nl de leukste badpakken. Je kan ook gewoon naar de Sapph winkel gaan voor deze soort badpakken. (of overige winkels).



De bikini
Morgan Charm Bikini Set Roze voor € 79,95 bij Zalando.nl
Wat je ook kan kopen is de gewone bikini. die blijven leuk, en als je een leuk printje koopt. zoals deze, met bloemen, dan ben je weer helemaal hip. Je hoef natuurlijk niet de aller duurste bikini te kopen, maar een goede kwaliteit is niet teveel gevraagd. niet dat ik het afraad, maar koop je bikini eerder bij een erkende winkel, in plaats van bij de Zeeman.





xxx Eva




Geen opmerkingen:

Een reactie posten